۱۳۹۱ بهمن ۳۰, دوشنبه

The Beatles - Oh! Darling



اُه عزیز دلم، لطفاً باورم کن
که هیچ‌موقع به تو لطمه نمی‌زنم
باورم کن وقتی بهت می‌گم
که هیچ‌موقع به تو لطمه نمی‌زنم

اُه عزیز دلم، اگه ولم کنی
هیچ موقع تنها از پسش بر نمی‌یام
باورم کن وقتی بهت التماس می‌کنم
که دیگه هیچ‌وقت تنها ولم نکن

وقتی بهم گفتی
که دیگه بهم نیاز نداری
می‌دونی من تقریباً درهم شکستم و گریه کردم

وقتی بهم گفتی
که دیگه بهم نیاز نداری
می‌دونی من تقریباً درهم شکستم و مردم


پل مک کارتنی نوشتتش، ساختتش و طبعاً هم خوندتش. صبح زود از خواب پا میشده میرفته استودیو تا صداش خش لازمه رو داشته باشه و اگه موفق نمی‌شده نتیجه‌ی لازمه رو بدست بیاره، صبر می‌کرده تا صبح زود روز بعد. لنون که همیشه دوست داشت این آهنگ رو بخونه و تو آلبوم آنتولوژی سه می‌تونین صداش رو با متنی متفاوت و کمی طنز آمیز راجع به طلاق از یوکو، رو همین آهنگ بشنوین میگه این یکی از بهترین کارای پله، که به استیل من بیشتر میخورد و من بهتر می‌تونستم بخونم ، اما چون اون ساخته بودتش خودشم خوندتش. مک‌ کارتنی بیس، هریسن لید گیتار و لنون پیانو می‌زنن توش.

این آهنگ اصلی که به نظر من جزو پنج تاآهنگ برتر قرنه چه برسه بیتلز!
این کاوری که فلورنس اند د مشینز ارایه دادن
این کاوری که سارا بریلز فلان کرده است
و این هم کاور استثنایی گروه استثنایی بی جیز -که البته قید شده رابین گیب به تنهایی اجراش کرده- توی فیلم سارجنت پپر لونلی هارتز کلاب بند، محصول هزار و نهصد و هفتاد و هشت که به نظرم بهترین کاور موجوده و پارتی بازی هم نکردم، اما اگه میکردم هم مهم نبود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر