۱۳۹۲ دی ۲۴, سه‌شنبه

The Beatles - I want you(She's so heavy)



این آخرین آهنگی بود که بیتلز چهارتایی برای درست کردنش توی استودیو کنار هم قرار گرفتند، حاصل کار به گونه‌ای پیش رفت که گروه حاضر نشد در میکس چیزی از مدت زمان کار بکاهد. هریسن و لنون بارها و بارها صدای گیتار را اوورداب کردن که چند لایه به نظر بیاد و به نظر می‌رسد که موفق هم شده باشند. قسمتی که می‌گه خیلی سنگینه که من هم واقعا نمی‌دانم منظورش از سنگینی چیست ثقسل بودن یا مهیب بودن راجع به یوکو اُنو هستش.که من ازش متنفرم. موگ سینتی سایزری که توی این ترک به کار رفته هم کار لنتون است اما خود ساز متعلق به هریسن بود. خدا بیامرز بیلی پرستُن که آن زمان خیلی با اعضای بیتلز و علی الخصوص جرج هریسن عیاق بود نواختن ارگ را بر عهده داشت، رینگو استار درامز و کنگاسی و صدای باد را پشتیبانی می‌کرد، پل مک‌کارتنی باس، هریسن و جان لنون هم لید گیتار را می‌نواختند. این ترک جان لنون است و یکی از شاخصه‌های موسیقی راک تولیدی بیتلز محسوب می‌شود. توانایی صدای تولید شده توسط بیتلز ناب‌ترین لحظه‌هایی که می‌توانند در هارد راک وجود داشته باشند را نوید می‌داد. من موزیک اصلی را به خاطر کپی رایت نتوانستم پیدا کنم ولی به اندازه‌ی کافی تورنت برای داونلود ابی رود هست(بود و خواهد بود).

خب متن ترانه خیلی کوتاه است و از دست کسی هم کاری بر نمی‌آید:

من می‌خوامت(اون خیلی سنگینه)

من میخوامت
من بدجوری می‌خوامت
این دیوونه‌م می‌کنه
اون(دختره) خعلی سنگینه


این از فیلم اکراس د یونیورس ، که توسط عمو سام کاور شده و بیشتر اشارات سیاسی داره تا سکسی و دراگ‌محور. این هم کاور لست شادو پاپتس که بندیه مورد علاقه‌ی من متشکل از الکس ترنرِ آرکتیک مانکیز و مایلز کین ِ رسکالز، و این یکی ای هم موجود نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر