۱۳۹۰ تیر ۲۰, دوشنبه

Oasis - Cum On Feel The Noize




این آهنگ اوئسیس را خیلی‌ها نشنیده‌اند. حتی خود من وقتی شنیدم، عن و گهم قاطی شد و پشم‌هایم ابتدا به ساکن فر خورد و بعد هم به  ریخت، چه پشم‌های اعلایی هم بودند. واقعاً می‌گویم. این را گوش کنید و باهاش بالا و پایین بپرید یا کنید. هر طور مایلید. همان‌طور که می‌بینید برایتان حق انتخاب گذاشتم. اصل آهنگ برای اسلِید است. اصولاً من با کاور مشکل دارم. یعنی چی کاور؟ مثلاً ابی چرا گوگوش را کاور کرد؟ اما این کاور خیلی خوب است. در نهایت ِ امر بنا دارم تا کلیپ اسلید از این آهنگ را هم بگذارم تا خودتان یک قیاس  خوبی انجام دهید که فکر نکنید من آدم زورگویی هستم که قدرت افتاده دستش. بله.


پس تو فکر می‌کنی که ذهن فاسدی داری، واستا تا من بهت بگم عسلم
اما من نمی‌فهمم چرا، نمی‌فهمم که چرا
که می‌گی دارم بد موقع می‌خونم، اما این برام پول در می‌آره
اما من نمی‌فهمم که چرا، نمی‌فهمم که چرا
دیگه نمی‌فهمم، آخ نه

یا الله صدا رو حس کن/ دخترا پسراتونو تکون بدین / دیوونه می‌شیم، دیوونه‌ی دیوونه / تا خود ِ صبح

پس تو فکر می‌کنی که صورت من خنده‌داره، خیله‌خب من اصن نگرانش نیستم
اما من نمی‌فهمم چرا، نمی‌فهمم که چرا
دیگه از هفته‌ی پیش بی‌خیال این‌جور رقابت‌ها شدم
اما من نمی‌فهمم چرا، نمی‌فهمم که چرا
دیگه نمی‌فهمم که نمی‌فهمم، نه

یا الله صدا رو حس کن/ دخترا پسراتونو تکون بدین / دیوونه می‌شیم، دیوونه‌ی دیوونه / تا خود ِ صبح

تو فکر می‌کنی داریم وقتمونو به بطالت می‌گذروینم، خب خودت بهتر می‌دونی
اما من نمی‌فهمم چرا، نمی‌فهمم که چرا
بعد تو می‌گی که من ذهن فاسدی دارم، خب من آدم آب‌زیرکاه زبل و زرنگی‌ام
اما من نمی‌فهمم چرا، نمی‌فهمم که چرا

 یا الله صدا رو حس کن/ دخترا پسراتونو تکون بدین / دیوونه می‌شیم، دیوونه‌ی دیوونه / تا خود ِ صبح

۳ نظر:

  1. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  2. توروخدا بكش بيرون از اين ااِسيس! تورو هر كي و هر چي كه برات عزيزه نكن اين كارو! تو گنده تو موزيك باز تو بيريتيش ستايل فقط نكن اين كارو.من شيش هفت تا بندو از بچگيم دوس داشتم همه جنده شابدالعظيمي شدن بجز اينا و يكي ديگه. داري خرابش مي كني من لايو اينا رفتم مراسم رديو وان رفتم با اينا روزا شب كردم تورو خدا نكن (حالا پيش خودت مي گي كونده پررو چارتا لايو رفته انگار پدرشونه مي خواد ايزولشون كنه...ولي من كه گفتم تو بزرگي فقط اين اسمو تو دهن پسر و دختر بچه هايي كه...)راستي ليام هيچ خري نيس (خدايا ببخش) يه جوجه چاقالي بود كه سعي مي كرد اداي جان لنونو با يه خورده لمپني دربياره (اوه اوه اوه) نوئل بهتر بود ولي خفن ترين گالاگر پله، پل گالاگر.(ساري ميت دن وانا بي افنسيو)اگه ديگه جايي كه همه مدل ادم مياد و ميره از اينا حرفي نزني صرفاً كمك يه آدم به يكي ديگس مث يه پونصدي به يه بابايي پول دادنه. دمت گرم! پر حرفي كردم ببخشيد (پل يادت نره)

    پاسخحذف
  3. آقا ببخشيد گه خوردم هر كاري دلت مي خواد بكن مي دونم از اولشم تيريپ همين بوده فقط اومدم بگم زر زدم بابا اصلاً من سر پيازم ته پيازم از تو كوچه با دمپايي اومدم تو انگار ساوند انجينير سه تا از آلبوماشون بودم (كامنتو نمي گيره اومودم برم يه پست ديگه اينارو بگم ديدم همه جارو به گه مي كشم نمي دونم اينا دستت مي رسه يا نه كاش برسه) راستي اين لايورو كه گذاشتي من كاملشو دارم حتماً خودتم داري ولي اگه سر به نيست شده يا دم دست نيس رو من حساب كن بازم ببخشيد (بازم ريدم انگار)

    پاسخحذف