۱۳۹۰ مرداد ۱۷, دوشنبه

Laura Jansen - Wicked World



می‌گی آب‌نبات دوست داری/ خب پس بچسب به من، توی آستینم شکر هم دارم
پول دوست داری؟/ رو من شرط‌هات رو ببند، از این شانسا کم پیش می‌یاد

و از گرگ بد ِ گنده نترس/ پشت اون دندونا یه گوسفند قایم شده
و از جادوگر بدجنسم نترس/ اونقدرام بد نیست، لکاته مکاته نیست

ووووو اووووو دنیای شرور و نابه‌کاریه
وووووو اووووو دنیای بدیه

خاخاخاخاخانوما  صدای خوشحالمو حس می‌کنین؟
رفقا به هممون یه دلاری نشون بدین

شنل‌قرمزی کوچولو چه دلبریه/ بالای دامنش چکاوک خانوم داره
هانسل و گرتل هیچ‌وقت این‌جا رو خونه‌ی خودشون ندونستن/ اونا آش خودشونو پختن


ووووو اووووو دنیای شرور و نابه‌کاریه
وووووو اووووو دنیای بدیه

یه بارم سعی کردم که خوب باشم /شیرین و خوردنی ، همون‌طور که یه دختر باید باشه
اما نمی‌فهمم که چرا، که چرا سعی میکنم / هر بار از این تپه می‌رم بالا یه جایی جک داره دنبال جیل می‌کنه

یک دو یک دو سه چاهار

ووووو اووووو دنیای شرور و نابه‌کاریه
وووووو اووووو دنیای بدیه

آخ راپونزل، راپونزل اون موهای طلاییتو بده پایین/  حتی اگه شاهزادت اونجا نبود با سرگیجه سوار اسب سفید شو
اوه من تااخر عمر خمیازه خواهم کشید، همون‌طور که هر پرنسسی باید خمیازه بکشه/ اما همیشه یه بخش دیگه‌ای هم هست و مزه‌ی سیب هم مطمئناً خوبه


× طبیعتاً ارجاعات به داستان‌های برادران گریم‌طور فوج فوج موج می‌زنه، علاقه‌مندان ایندی پاپ دانلود کنن.


۱ نظر:

  1. یه مانیتور سود کردم کسری(ضرر نکردن خودش یه سودیه! نه؟(نه!)). بعد از نه ماه انتظار و هر روز سرزدن آخرش چرخهای ارابه ی فرهنگ سازیت از روم رد شد می خواستم با سر بزنم تو مانیتور هاتف از غیب اومد که : آبجی بی خیال( این آخرش جرَم داد که ژانر علاقه مندارم مشخص کرده بودی(یه خورده خاصترش کن لطفاً بد جوری دوس دارم ببینم واقعاً چیا میشنوی))

    پاسخحذف